دوستي با خدا

دوستي با خدا

دوستي با خدا

غیبت

بنام عزیز ترین عزیز

هرکس مرد یا زن مسلمانی را غیبت کند

خداوند تعالی 40روز و شب نماز و روزه او را قبول نکند مگر اینکه کسی که

غیبتش را نموده از وی در گذرد

جامعه الاخبار ص 109



نظرات شما عزیزان:

احمد
ساعت13:11---8 شهريور 1392
سلام

مطالب زیبایی دارید

انشا الله مورد قبول حضرت بقیه الله قرار بگرد.

در ضمن ممنون که به وبلاگ من سر زدید.

من لینکتون کردم.
پاسخ:سلام د رودبرشما ممنونم که به من سر زدید نیازمند راهنمایی حکیمانه دوستان خوبی مثل شما هستم ارادتمند


nazir
ساعت21:27---1 شهريور 1392
..ღ♥ღ

..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ

...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ

.......................ღ♥ღ

...........ღ♥ღ...ღ♥ღ

...........ღ♥ღ

...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ

...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ< br />
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥
پاسخ:سلام داداش درود بر شما ممنونم بمن سر زدی خیلی آقایی باورکن خوشحالم کردی بازم سربزن


masoud
ساعت23:07---31 مرداد 1392
شلام اقامحب.امروزنبودی ببینی چه روزی داشتم.هرچی بهم گفت وابسته نشوضررمیکنی نتونستم.حالافقط خدابه دادم برسه.واسم دعاکتید
پاسخ:سلام درود برشما عزیزی عکسشو برام خصوصی بفرست ببینم کیه ارادتمند


mohsen
ساعت14:45---31 مرداد 1392
سلام اقامحب حالتون خوبه خوب هستین من الان تواردبیلم اقامحب یکی بااسمتون داره بهم بدوبیرامینویسه من بهتون پیام دادم ولی فکرکنم نخونده باشین خواهشن جواب بدین تابدونم شماهستین یایکی دیگه هست داره عصبانیم میکنه اگه ناراحت بکنه وبلاگمومیبندم خواهشن جواب بدین
پاسخ:سلام داداش درود بر شما من غلط کنم داداش شما باور میکنی؟داداش شما عزیزی این آدم از طرف شما به منم فحش دادا بی خیال پیداش میکنم


شاهین
ساعت21:22---29 مرداد 1392
محب جون من از دو چیز بدم میاد یکی مسخره کردن و دیگری غیبت
پاسخ:سلام درود برشما احسن برشما داداش عالیه شما موفقیت تو همین چیزاست داداش سعی کن سالم زندگی کنی دوستتدارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محب ׀ تاریخ: سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام. به وبلاگم خوش اومديد اميدوارم بتوانيم روز هاي خوبي رو در كنار همديگر داشته باشيم


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohebdarya.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM