دوستي با خدا

دوستي با خدا

دوستي با خدا

دمپایی

بنام حق

قصه بعضی رفقا

همان قصه دمپایی های سربازیه

دیگه هیچوقت لنگه شون پیدا نمیشه



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت2:09---19 آذر 1392
اره داداش راس میگی همه حرفایی که گفتی همشون زیبا بودن محب دیگه دارم دق می کنم از تنهایی
پاسخ:سلام کفر نگو داداش تو تنه نیستی خدا باتوست کس بی کسان خداست باخدا باش خدا باتوست قوی باش به خودت برس


sohail
ساعت21:56---18 آذر 1392
عالی 20

داداش محب خوبی؟ ببخشید کمتر سر میزنم نمیخوام بیشتر درگیر وبلاگ باشم امروز رفتم تو وبلاگم کامنتت رو خوندم شرمندم کردی

خوبیهات رو فراموش نمیکنم قول دادم تا اومدم وبلاگم بهت سر بزنم

مخلصیم چاکریم و ارادت خالصانه

خدا نگهدار
پاسخ:سلام داداش سهیل باور کن وقتی مطالب تو رو می بینم مثل اینکه دنیارو به من دادی فدای داداش شما داداش واقعی منی بزرگی سعی کن بزرگ زندگی کنی باورکن دوستتدارم نصیحت های برادرانه شما رو باجان ودل گوش میدم وعمل میکنم مثل یک داداش واقعی خیلی مهربونی بامعرفت به داداش ما سلام برسون دوستتون دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محب ׀ تاریخ: چهار شنبه 13 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام. به وبلاگم خوش اومديد اميدوارم بتوانيم روز هاي خوبي رو در كنار همديگر داشته باشيم


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohebdarya.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM