دوستي با خدا

دوستي با خدا

دوستي با خدا

حضور

بنام خالق گل ها

بخاطربسپاریم حضور هر کس.....

در زندگی ما اتفاقی نیست....

خداوند در هر حضور...........

رازی نهان کرده برای کمال.......

خوشا به حال ما اگر ........

آن راز را دریابیم........



نظرات شما عزیزان:

masoud
ساعت16:42---24 مرداد 1392
عموکجارفتی؟چرانمیای؟دق کردم دیگه؟چشمام دارند...
پاسخ:سلام من هستم شرمنده عمو جان


masoud
ساعت0:13---24 مرداد 1392
خیلیهااومدندتوزندگیم که دلیلش روبعدازرفتنشون فهمیدم.قدربعضیاشونونفهمیدم.ازرف تن خیلیاشون هم خوشحال شدم.حالاچی شدکه من اومدم اینجامزاحم شماشدم خودم هم نمیدونم.امادلم میخاددوستیمون اگه باصداقت باشه بیشترازنت باشه...
پاسخ:سلام درود برشما چشم فقط بایدخوب بشناسمت عزیز


محمد
ساعت21:23---23 مرداد 1392
سلام داداش محب امیدوارم همیشه تو زندگی روز مرت اتفاقای خوبی واست بیفته همیشه خوشحال باشی بله باید همیشه به خاطر بسپاریم تو زندگیمون اتفاقای عجیبی میفته که فقط خداوند میدونو بس همیشه ما ازاین رازها سر در نمی یاریم به گفته ی تو اگه ادم این رازهارو بفهمه چی میشه

بازم ازت تشکر کلمات تو خیلی جالبه واسم خدا حفظت کنه واسه ی پدرو مادرت قدر پدر مادرتو بدون اونا بهترین ها هستن روی این کره ی خاکی

خدانگهدار

التماس دعا
پاسخ:سلام درود برشما فدای داداش جون ممنون از نصیحت برادرانه خیلی عزیزی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محب ׀ تاریخ: چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام. به وبلاگم خوش اومديد اميدوارم بتوانيم روز هاي خوبي رو در كنار همديگر داشته باشيم


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohebdarya.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM