دوستي با خدا

دوستي با خدا

دوستي با خدا

یکی

یکی را دوست میدارم ولی او هرگز نمیداند نگاهش میکنم تا از نگاه من بخواند ولی او هرگز نگاهم را نمی خواند



نظرات شما عزیزان:

یه دوست
ساعت22:06---21 مرداد 1392
تمام تلاشت در زندگی این باشد که روزگار را مطیع خود کنی



نه این که خود مطیع روزگار باشی . . .

سلام محب

تا این جا مطالبت جدید بود بقیه رو قبلا تو همین وبلاگ خونده بودم

ممنون از نوشته هایه خوبتون و وبلاگ عالیتون البتهراه پیشرفت همواره بازه

خدافظ
پاسخ:سلام درود بر شما ارادتمند نظر لطف شما سعی میکنم نطر دوستان را برآورده کنم عزیزی


mohsen
ساعت12:26---21 مرداد 1392
سلام اقامحب حالت خوبه بدنیستی که امیدوارم حالت خوب باشه خوب خوب خوب درضمن عالی بود20بای
پاسخ:سلام درود برشما نظر لطف شماهه شماخوب باشید ما خوبیم خوبی عزیزم؟باز بیا خوشحال میشم


مهدی
ساعت10:53---21 مرداد 1392
سلام داداش محب

خیلی زیبا بود
پاسخ:درود برشما شما همیشه لطف دارید ممنونم


محمد
ساعت4:39---21 مرداد 1392
سلام مجب جان خوبی داداش

جملتون خیلی خوب بود فکر کنم خزر رو میگی اره مطمئنم

به سایت من هم سر بزنی خوشحال میشم اگه ای دی داری بیا یاهو با همدیگه بیشتر اشنا بشیم

یا حق

التماس دعا
پاسخ:سلام دورود برشما من که سر می زنم دادا بازم چشم ما ارادت داریم بزار کمی بیشتر باهم باشیم بازم چشم داداش فقط از ما ناراحت نباش مرسی دوستتدارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محب ׀ تاریخ: دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام. به وبلاگم خوش اومديد اميدوارم بتوانيم روز هاي خوبي رو در كنار همديگر داشته باشيم


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohebdarya.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM