دوستي با خدا

دوستي با خدا

دوستي با خدا

....

گنجشک میخندید به اینکه چرا هر روز بی هیچ پولی برایش دانه می پاشم من میگریستم به اینکه حتی او هم محبت مرا از ساده گی ام میپندارد........

اگرخوشبختی یک برگ هست من درخت را برایتان  آرزو میکنم اگر امید یک قطره است من دریا را برایتان آرزو میکنم اگر دوست سرمایه است من خدا را برایتان آرزو می کنم......

 

بارالها.....

سرنوشت دوستانم را در شبهای قدر وتعیین مقدرات به خیرو نیکی تقدیر کن تامن جز رضایت برسیمای آنان نبینم......

 

قطار سوی خدا میرفت همه سوارشدند اما به بهشت که رسیدند همگی پیاده شدند و فراموش کردند که مقصد خدا بود......

 

 

سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی

شاید امشب سوزش این زخمها را کم کنی

آه باران من سراپای وجودم آتش است

پس بزن باران بزن شاید توخاموشم کنی

 

فلک امشب نسیم سرد دارد

زمین از غصه رنگ زرد دارد

بیا ای دل بنالیم وبگرییم

هوای کوفه بوی درد دارد

خدایا این جماعت خود پرستند

بروی دین وقر آن دیده بستند

پس از بشکستن پهلوی زهرا

سر مظلوم عالم را شکستند

التماس دعا......



نظرات شما عزیزان:

mohsen
ساعت14:27---8 مرداد 1392
سلام اقامحب خیلی عالی نوشتین خوشم اومداگه منولایق بدونین بازم بهت سربزنم
پاسخ:سلام درود برشماممنونم بهم سر می زنی خوشحال میشم دوستان بهم سرمی زنند ممنون فدات شم بازم بیا قربون شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محب ׀ تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام. به وبلاگم خوش اومديد اميدوارم بتوانيم روز هاي خوبي رو در كنار همديگر داشته باشيم


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohebdarya.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM